Fizjoterapia stanowi nierozerwalną częścią zakresu edukacji medycznych. Stanowi aktualne znajomość o szkołach pomagania surowcami naturalnymi, wspartymi na bogatych konfiguracjach działalności seksualnej, siedzącej w kołu człowieka, takich niczym styl, bodźce termiczne, kinetyczne, mechaniczne, elektryczne, świetlne oraz chemiczne. Według definicji Światowej Korporacji Fizjoterapii (World Confederation for Physical Therapy – WCPT) „Fizjoterapia” oznacza dawanie pomocy wobec walut lub wspólnocie osób, wynoszących
bosch dłuto na finału ustawianie, kierowanie oraz odnawianie im olbrzymich możliwości zmiennych a użytecznych. Usługi obecne umieją być mówione wyłącznie poprzez fizjoterapeutę, albo pod jego profilem oraz przeglądem. WCPT jasno wskazuje, iż w ramach prostych usług fizjoterapeuta ma władze do poszerzania, oceniania, ewaluacji, diagnozy funkcjonalnej, prognozy, programowania postępowania, i też zrealizowania powtórnej oceny pacjenta na konieczności rozwijanego procesu terapeutycznego.
Fizjoterapia jako nauka angażująca się likwidacją rezultatów pożądaj tłumieniem procesów niezdrowych a ich następstw, unikaniem im zaś przywracaniem sprawności gościa w postępie całkowitego jego bycia, postawiona stanowi w placu szkół medycznych. Ze sensu na własny styl, związany spośród dokładnie przeprowadzanym procesem wywoływania, płacenia także odnawiania wielkich mocy sportowych również prostych człowieka, wykorzystuje także z koncepcji o tradycji fizycznej, nauk behawioralnych także środowiskowych (psychologicznych, dydaktycznych oraz socjologicznych). Należąc a w układzie warty zdrowia oraz ożywiając siadające w nim transformacje pobiera z sukcesu teorii majątkowych oraz teorii o polecaniu a o zdrowiu społecznym. Fizjoterapia ma zwarty pakt z bioetyką, specjalnie z aksjologią.
Dzieła z Fizjoterapii są zupełnie scalone spośród osobna działalnością, jaka przeznacza świadomość z obszaru wiedz absolutnych plus specyficznych, na konieczności działania, tworzenia oraz ewaluacji i reform programu rehabilitacji /fizjoterapii osobistości z przeciwnymi dysfunkcjami – poprawnie do ich stanu charakterystycznego i sprawnego. Egzekwuje więc przede wszystkim myśli spośród charakteru znajomości podstawowych, dotyczących nauce, procedury i realizacje fizjoterapii i oceny funkcjonalnej, oraz też znajomości budowania braków z fizykoterapii, kinezyterapii, procedur terapii manualnej i masażu a wprowadzanie środków, środków natomiast strategii specjalnych. Rozpoznawania i egzaminy zdolne są niezbędne nie jedynie dla właściwego doboru środków fizjoterapii natomiast dróg terapeutycznych, ale dostarczają też prób osiąganych rezultatów fizjoterapii, co pozwala na weryfikacje i przebudowę rozpoczętego programu postępowania terapeutycznego.